Βόλος: Πάνω από το 50% των κρατήσεων γίνεται ηλεκτρονικά

Βόλος: Πάνω από το 50% των κρατήσεων γίνεται ηλεκτρονικά

Τη σημασία του ηλεκτρονικού marketing και τη χρήση των δυνατοτήτων των διαφόρων ψηφιακών εργαλείων τόνισαν ειδικοί σε ολοήμερη εκπαιδευτική ημερίδα, αποκλειστικά για το σύνολο των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στον τομέα του τουρισμού στη Θεσσαλία, που πραγματοποιείται στο ΞΕΝΙΑ του Βόλου. Σημειώνεται ότι πάνω από τις μισές κρατήσεις σε ξενοδοχεία γίνονται ηλεκτρονικά και οι επιχειρηματίες του τουρισμού έχουν μεγάλο εύρος κινήσεων για να κάνουν τη διαφημιστική τους καμπάνια.

Η Εκπαιδευτική Ημερίδα Τουρισμού, αποτελεί πρωτοβουλία της «Σύμπραξη του Τουρισμού για τη Θεσσαλία», και υλοποιείται στο πλαίσιο του ολοκληρωμένου Σχεδίου Μάρκετινγκ και Αναπτυξιακών Δράσεων, που η Marketing Greece του ΣΕΤΕ και η Coca-Cola Τρία Έψιλον, σε στρατηγική συνεργασία με την Περιφέρεια Θεσσαλίας, σχεδίασαν και υλοποιούν με στόχο την ενίσχυση του τουριστικού προϊόντος της Θεσσαλίας.

Την επιτυχία του marketing plan της Θεσσαλίας επισήμανε ο περιφερειάρχης Κ. Αγοραστός και το χαρακτήρισε σημαντικό εργαλείο που έχει βγάλει τη Θεσσαλία από τα στενά όρια της Ελλάδας.

“Ο κάθε ενδιαφερόμενος μπορεί να βρει πληροφορίες για τον τουρισμό, τον πολιτισμό, την πληρότητα, τα ξενοδοχεία, τους προορισμούς. Μπορείς να κάνεις το δικό σου ταξίδι μέσα από την διαδικτυακή πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί, να χρησιμοποιήσεις τα video κ.α. Προβάλλεται ακόμη και ο μικρότερος προορισμός της Θεσσαλίας”. Επισήμανε ότι στην σημερινή εκπαιδευτική ημερίδα οι επιχειρηματίες του τουρισμού θα γνωρίσουν διεθνείς πρακτικές που αξιοποιούν το trip advisor, τα κοινωνικά δίκτυα και το ψηφιακό marketing. “Στη Θεσσαλία παρόλο που είναι δύσκολος προορισμός και δυσκολευτήκαμε να ολοκληρώσουμε το marketing plan ,τελικά πετύχαμε όπως φαίνεται από τα στοιχεία. Οι τουρίστες ξοδεύουν περισσότερα χρήματα στους δικούς μας προορισμούς. Η Θεσσαλία έκανε πραγματικότητα ένα μοντέλο που θα ήθελε να έχει όλη η χώρα, στο πλαίσιο της συνέργειας δημόσιου και ιδιωτικού τομέα. Υπάρχουν δείκτες ανόδου της τουριστικής κίνησης αλλά και επιμήκυνσης της τουριστικής περιόδου”, τόνισε.

Στη σημερινή ημερίδα συμμετέχουν πάνω από 120 επιχειρηματίες του τουρισμού, παρουσία και του περιφερειάρχη Θεσσαλίας Κώστα Αγοραστού, ο οποίος επισήμανε την πολύ καλή συνεργασία με τους προαναφερόμενους φορείς για το στήσιμο του marketing plan της Θεσσαλίας, το οποίο χαρακτήρισε ως “το καλύτερο σε όλη την Ελλάδα” με μετρήσιμα στοιχεία. Η σύμπραξη Τουρισμού για τη Θεσσαλία είναι ένα τριετές πρόγραμμα που συνεχίζεται μέχρι το 2018.  Όπως μάλιστα επισήμανε ο Αλέξανδρος Παπαδάκης external community affairs manager Coca Cola 3E, “ εμείς θα συνεχίσουμε να λειτουργούμε ως θετικός μοχλός ανάπτυξης για την περιοχή, δίνοντας ώθηση στην τοπική οικονομία, στις επιχειρήσεις, στην απασχόληση και στην κοινωνία”.

Η Διδάκτωρ Τουριστικού Μάρκετινγκ στο τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης του Πανεπιστημίου Πειραιώς, Γεωργία Ζούνη, οι επιχειρηματίες θα πρέπει να χρησιμοποιούν όλα τα κοινωνικά δίκτυα σε ποσοστό υψηλό, όσο τα χρησιμοποιούν στην καθημερινότητά τους οι πολίτες.

“Από τη στιγμή που ξεκινούν να ονειρευτούν ένα ταξίδι, η επιχείρηση πρέπει να είναι έτοιμη να ανταποκριθεί για να προσελκύσει τουρίστες με τη χρήση των ηλεκτρονικών εργαλείων”. Μάλιστα επισήμανε ότι τελευταία οι Έλληνες επιχειρηματίες αρχίζουν να αντιλαμβάνονται για τη σημασία της χρήσης αυτών των εργαλείων και εκπαιδεύονται σε αυτά.

Μοιράσου το άρθρο:

ΠΗΓΗ

Share