Απ.Γαλάτης: « Ο Θεός και η ανασφάλεια των πολιτών αιτία των προβλημάτων υδροδότησης»

Στην έντονη κακοκαιρία, τις πολικές θερμοκρασίες που επικράτησαν στη Μαγνησία μεταξύ 9 και 15 Ιανουαρίου και στην εύλογη ανασφάλεια των δημοτών, απέδωσε τα προβλήματα υδροδότησης, που προέκυψαν στο πολεοδομικό συγκρότημα του Βόλου, ο Πρόεδρος του Δ.Σ. της ΔΕΥΑΜΒ, Απ.Γαλάτης, στο πλαίσιο σημερινής συνέντευξης τύπου, τονίζοντας ότι οι ενέργειες στις οποίες προέβη η επιχείρηση για τη βραχυπρόθεσμη διαχείριση της κατάστασης ήταν οι ενδεδειγμένες.

« Είναι δύσκολο να ζητηθούν ευθύνες. Με ποιόν να τα βάλουμε; Με το Θεό για την κακοκαιρία, ή με τους δημότες;», είπε ο κ. Γαλάτης και τόνισε πως από την αξιολόγηση των στοιχείων προκύπτει ότι η αιτία των προβλημάτων ήταν η παρατεταμένη κακοκαιρία, οι εσωτερικές διαρροές και η αλόγιστη σπατάλη νερού, που ξεπέρασε ακόμα και τα επίπεδα των καλοκαιρινών μηνών.

Σύμφωνα με τον κ. Γαλάτη, κατά τη διάρκεια της έντονης κακοκαιρίας, 19 συνεργεία της ΔΕΥΑΜΒ, μαζί με συνεργεία του αναδόχου συντήρησης και εγκατάστασης έργων, καθώς και συνεργεία ιδιωτών, εργάστηκαν σε διπλές βάρδιες, προκειμένου να εντοπίζονται και να αποκαθίστανται οι βλάβες που παρουσιάστηκαν, ενώ έγιναν και συνεχίζονται έλεγχοι υδρομέτρων, παροχών και πυροσβεστικών κρουνών. Επίσης, σύμφωνα με τον κ. Γαλάτη μπορεί να σημειώθηκε μείωση του νερού, αλλά η ποσότητα αναπληρώθηκε πλήρως από τις διαθέσιμες γεωτρήσεις.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με στοιχεία που παρέθεσε σήμερα ο κ. Γαλάτης, κατά το διάστημα 9 ως 15 Ιανουαρίου 2017 τα συνεργεία της ΔΕΥΑΜΒ προέβησαν σε :

  • Έλεγχο όλου του δικτύου διανομής και τροφοδοσίας των αγωγών
  • Αυτοψίες σε χιλιάδες υδρόμετρα
  • 200 αντικαταστάσεις υδρομέτρων
  • 92 επισκευές παροχών
  • 22 επισκευές δικτύων παροχής
  • 6 επισκευές υδρομέτρων
  • 600 διαπιστώσεις εσωτερικών διαρροών και κλείσιμο υδρομέτρων
  • 7 επισκευές σε εσωτερικά και εξωτερικά δίκτυα σχολικών μονάδων
  • 5 αντικαταστάσεις βανών και πυροσβεστικών κρουνών

Ερωτηθείς αν δημότες προέβησαν σε  μηνύσεις κατά της ΔΕΥΑΜΒ, επειδή έσπασαν σωλήνες φυσικού αερίου, ο Απ. Γαλάτης είπε ότι δεν έχει ενημερωθεί για κάτι τέτοιο και τόνισε ότι κάθε πολίτης έχει το δικαίωμα να υπερασπιστεί τα συμφέροντά του, όπως ορίζει ο νόμος. «Εμείς με τη συνείδησή μας είμαστε εντάξει, γιατί κάναμε το ανθρωπίνως δυνατό, ώστε να μην ταλαιπωρηθεί ο κόσμος», είπε.

Τέλος, ο κ. Γαλάτης ανέφερε πως εκπονείται από τη ΔΕΥΑΜΒ σχέδιο έκτακτης ανάγκης για περιόδους κρίσης, με σενάριο μείωσης παροχής του νερού και εκτίμηση των επιπτώσεων, ενώ οργανώνεται και control room στη ΔΕΥΑΜΒ για τον έγκαιρο και έγκυρο τηλεέλεγχο όλου του δικτύου. Παράλληλα, γίνεται και θα συνεχιστεί καμπάνια ενημέρωσης των καταναλωτών για αποφευχθούν στο μέλλον παρόμοιες καταστάσεις.

 

ΠΗΓΗ

Prev Χωρίς μικρόβια, αλλά με αυξημένα χλωριόντα το νερό του Βόλου
Next Πρόεδρος ΔΕΥΑΜΒ: «Αναλαμβάνω την ευθύνη – Η παραίτησή μου στο Δήμαρχο»