ΔΕΥΑΜΒ: Διακοπή υδροδότησης για ανεξόφλητες οφειλές

Από τον Ιούνιο του 2017 θα ξεκινήσει η ΔΕΥΑΜΒ την διακοπή υδροδότησης σε καταναλωτές των οποίων η οφειλή ξεπερνά τα 80 ευρώ και μετά από συνεχόμενες οφειλές δύο τριμήνων. Η απόφαση των διακοπών είχε ληφθεί το 2015 αλλά στη χθεσινή συνεδρίαση της επιχείρησης αποφασίστηκε ομόφωνα ο τρόπος που θα υλοποιηθεί.

Σημειώνεται ότι στη ρύθμιση του 2015, υπάγονται όλες οι ληξιπρόθεσμες οφειλές που μπορούν να ρυθμιστούν με μηνιαίες δόσεις και αν δεν τηρηθούν η ΔΕΥΑΜΒ θα τις βεβαιώνει στο Δημόσιο Ταμείο. Όπως τονίστηκε όμως στη χθεσινή συνεδρίαση, παρά το γεγονός ότι η ΔΕΥΑΜΒ, προέβη μέσω της παραπάνω απόφασης σε σημαντική διευκόλυνση των πολιτών, η απόκλιση μεταξύ των βεβαιουμένων οφειλών και των εισπραχθέντων διευρύνεται. Η διεύρυνση οφείλεται και στο γεγονός ότι η υπηρεσία δεν προχωρεί σε διακοπές υδροδότησης, οι οποίες στην παραπάνω απόφαση προβλέπονται σε περίπτωση «που η οφειλή ενός τριμήνου δεν υπερβαίνει το ποσό της εγγύησης να γίνεται διακοπή στην περίπτωση που καταστεί ληξιπρόθεσμος ο επόμενος λογαριασμός.»

Τι αναφέρει η απόφαση που ελήφθη ομόφωνα

Οι διακοπές υδροδότησης θα ξεκινήσουν τον Ιούνιο του 2017 και θα ακολουθηθεί η συγκεκριμένη διαδικασία:

Κάθε Κυριακή θα αναγγέλλεται στον τοπικό τύπο, η περιοχή που θα πραγματοποιούνται διακοπές, την επόμενη Τετάρτη και Πέμπτη. Ημερομηνία εκκίνησης είναι η Κυριακή 3 Ιουνίου και το πρώτο διήμερο διακοπών οι ημέρες Τετάρτη και 7&8 Ιουνίου αντίστοιχα. Οι ημέρες Δευτέρα και Τρίτη, παρέχονται μετά από την ενημέρωση στους πολίτες ώστε να τακτοποιήσουν ή να διακανονίσουν τις οφειλές τους.
Για την υλοποίηση του προγράμματος, το μεν τμήμα ύδρευσης, θα διαθέτει συνεργείο τριών εργατοτεχνιτών στην πρωινή ζώνη, οι οποίοι θα απασχολούνται αποκλειστικά με τις διακοπές υδροδότησης και ένα εργατοτεχνίτη στην απογευματινή ζώνη, ο οποίος θα απασχολείται αποκλειστικά με τις τυχόν επανασυνδέσεις.
Το συνεργείο διακοπών υδροδότησης, κάθε Παρασκευή θα πραγματοποιεί έλεγχο για τυχόν λαθροϋδροληψίες στα σημεία όπου πραγματοποιήθηκε διακοπή υδροδότησης, αλλά δεν πραγματοποιήθηκε τακτοποίηση ή διακανονισμός, ώστε στη συνέχεια να ακολουθηθούν τα οριζόμενα στον κανονισμό ύδρευσης.
Υπεύθυνη παρακολούθησης του προγράμματος ορίζεται η Δ/νση Οικονομικής και Διοικητικής Υπηρεσίας, ενώ η Δ/νση Λειτουργίας και Συντήρησης Υποδομών έχει την ευθύνη της συγκρότησης των συνεργείων.

Οργάνωση υποδοχής αιτημάτων πολιτών.

Επιπλέον στη χθεσινή συνεδρίαση αποφασίστηκε η ενοποίηση των τηλεφωνικών έντρων τόσο της ύδρευσης όσο και το βιολογικού για την υποδοχή των αιτημάτων των πολιτών. Ο αριθμός που θα χρησιμοποιείται θα είναι το 2421055555.
Η Γενική Δ/νση σε συνεργασία με την Δ/νση Λειτουργίας και Συντήρησης Υποδομών, έχουν την ευθύνη της διαχείρισης του αντίστοιχου προσωπικού. Η ενοποίηση να ξεκινήσει από την 28η Μαίου.

Τέλος αποφασίστηκε η συγκρότηση επιτροπής ελέγχου για τους καταναλωτές που ήταν υποχρεωμένοι να εγκαταστήσουν λιποσυλλέκτες και δεν το έπραξαν, έτσι ώστε να κάνει σχετική εισήγηση για τη λήψη των προβλεπόμενων μέτρων για τις περιπτώσεις μη συμμόρφωσης.

ΠΗΓΗ

Prev Βόλος: Τραυματισμός δικυκλιστή σε τροχαίο στο Περιφερειακό
Next Παραδίδεται στον Δήμο Καρδίτσας το στρατόπεδο Λουμάκη