Πέρασε κατά πλειοψηφία η μελέτη για τους ποδηλατοδρόμους, 10.140μ.

 

Η Επιτροπή Ποιότητας Ζωής ενέκρινε κατά πλειοψηφία τη μελέτη διαμόρφωση δικτύου ποδηλατοδρόμων στο Βόλο, σύμφωνα με νέες προδιαγραφές. Το θέμα έρχεται προς έγκριση και στη σημερινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου.

Στη σημερινή συνεδρίαση λευκό ψήφισε ο  σύμβουλος της ΛΑΣ κ. Τσαλούχας τονίζοντας ότι οι απαντήσεις που πήρε από τον αρμόδιο αντιδήμαρχο κ. Σταυρίδη για το πόσες θέσεις στάθμευσης θα χαθούν, πόσο ασφαλείς θα είναι οι ποδηλάτες κ.α. Ο κ. Σταυρίδης δεν γνώριζε πόσες θέσεις θα χαθούν. Επιπλέον επισήμανε ότι θα πρέπει να υπάρχει αστυνόμευση από την Τροχαία ώστε οι οδηγοί να σέβονται τις ενημερωτικές πινακίδες. Επιπλέον τόνισε ότι η πόλη διαθέτει παιδεία για το ποδήλατο και πρότεινε  να γίνει καμπάνια στα Νηπιαγωγεία, τα Δημοτικά και Γυμνάσια – Λύκεια για τη σωστή χρήση τους ενώ εκτίμησε ότι σημείωσε επιτυχία η τοποθέτηση ποδηλοστατών, καθώς πλέον όλοι εκεί τοποθετούν τα ποδήλατά τους.

Ο πρόεδρος της ΕΠΖ, αντιδήμαρχος Απ. Ζαρκάδας – Βεργής, είπε ότι πρέπει να βάλουμε το ποδήλατο στη ζωή μας, ο επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας Μαργ. Πατσιαντάς ψήφισε θετικά, ενώ ο σύμβουλος της ΛΑΣΑ Θεόδ. Τσαλούχας ψήφισε λευκό, δηλώνοντας ότι αυτά που απάντησε ο κ. Σταυρίδης είναι θεωρητικά.

Η εισήγηση για τη μελέτη ποδηλατοδρόμων της Διεύθυνσης Βιώσιμης Κινητικότητας

«Ο Δήμος Βόλου αποτελεί τον πρώτο Δήμο στην Ελλάδα, ο οποίος μέσω της αρμόδιας Διεύθυνσης Βιώσιμης Κινητικότητας, προχώρησε στην εκπόνηση διαμόρφωσης μελέτης δικτύου ποδηλατοδρόμων, σύμφωνα με τις νέες προδιαγραφές», τονίζει η υπηρεσία.

Το προτεινόμενο δίκτυο έχει μήκος 10.140 μ. και ενώνει τους  βασικούς πόλους Βόλου και Ν. Ιωνίας, διερχόμενο από 18 νέα οδικά τμήματα.

Η υπηρεσία αναφέρει ότι στην πλειοψηφία των περιπτώσεων διαμορφώνονται επί του οδοστρώματος αποκλειστικές λωρίδες κίνησης ποδηλάτου, ελάχιστου πλάτους 1,5 μ., παράλληλης φοράς με τη μηχανοκίνητη κυκλοφορία.

Η Διεύθυνση Βιώσιμης Κινητικότητας αναφέρει ότι θα υλοποιηθεί πλήρης χρωματισμός του δικτύου με ειδικά υλικά και θα τοποθετηθεί η προβλεπόμενη οριζόντια και κατακόρυφη σήμανση.

Σύμφωνα με την υπηρεσία, το δίκτυο ποδηλάτου θα πρέπει οπωσδήποτε να περιλαμβάνει οπωσδήποτε μια ολοκληρωμένη παραλιακή διαδρομή από το Πεδίον του Άρεως μέχρι τις ακτές του Αναύρου. Πρόκειται για μια μετακίνηση που θα γίνει χρήσιμη για τις καθημερινές μετακινήσεις και για αναψυχή.

Κατά την ίδια κατεύθυνση ανατολής – δύσης που είναι πιο σημαντική διότι αντιπροσωπεύει τις μεγαλύτερες μετακινήσεις που εκτελούνται στο Βόλο, πρέπει να υπάρξουν και άλλες διαδρομές. Αυτή για την οποία υπάρχει ήδη μια προετοιμασία είναι η οδός Ρ. Φεραίου (τα τμήματα από Φιλιππίδου ως Φιλ. Ιωάννου και Ιωλκού έως Χείρωνος, που έχουν διαμορφωθεί περιοχές ως ήπιας κυκλοφορίας).

Το δίκτυο ολοκληρώνεται με κάποιες εγκάρσιες διαδρομές που αρθρώνουν τις μεγάλες διαδρομές ανατολής – δύσης. Για τη σύνδεση του κέντρου της πόλης (Δημαρχείο, Σπίρερ, ΙΚΑ, Εφορία, ΟΣΕ), με τη Ν. Ιωνία και τις αθλητικές εγκαταστάσεις του Πανθεσσαλικού Σταδίου, η υ6πηρεσία προτείνει την υλοποίηση ποδηλατόδρομου και η τοποθέτηση σχετικής σήμανσης μέσω των οδών Παπαδιαμάντη, Φιλαδελφείας, Μαιάνδρου, Ικάρων, πάρκου Ν. Ιωνίας, Δοξοπούλου. Η επιστροφή θα πραγματοποιείται μέσω των οδών Εθν. Αγώνων, Βενιζέλου, Ζάχου και Μικρασιατών.

ΠΗΓΗ

Prev Προληπτικές εξετάσεις για τους αστυνομικούς του Βόλου  
Next Μαγνησία: Χωρίς προβλήματα και η σημερινή ημέρα των πανελλαδικών