Digital marketing για τουριστικές επιχειρήσεις

Πρόγραμμα Ημερίδας

09:00 – 09:30: Προσέλευση Κοινού – Welcome Coffee – Registration

09:30 – 11:30: Πώς μπορούμε να ξεχωρίσουμε μέσα από το ψηφιακό μάρκετινγκ και τα κοινωνικά δίκτυα: Στρατηγικές και Τακτικές Μάρκετινγκ στην εποχή της Ηλεκτρονικής Επανάστασης
Γ. Ζούνη: Διδάκτωρ Τουριστικού Μάρκετινγκ στο τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης του Πανεπιστημίου Πειραιώς

11:30 – 12:30: Πολύ αργά για να κάνετε διαφήμιση. Ώρα να ξεκινήσετε το μάρκετινγκ
Κ. Καμπάκης: Performance Marketing Director, ForestView

12:30 – 13:15: Light Lunch Break

13:15 – 14:15: Το Tripadvisor ως ένα αποτελεσματικό εργαλείο πωλήσεων κ μάρκετινγκ για την επιχείρηση σας
A.Rufo: CEE Display Sales, TripAdvisor

14:15 -15:15: Σωστός Ταξιδιώτης – Σωστή στιγμή – Σωστό μήνυμα. H αξία του Data στον Τουρισμό
Κ. Φρόνιμος: CEO, Global Media

15:15 – 15:30: “MyThessaly” παρουσίαση καμπάνιας

Με έμφαση στις αυξημένες απαιτήσεις της ελληνικής τουριστικής αγοράς, η Εκπαιδευτική Ημερίδα Τουρισμού έχει στόχο να προσφέρει εκτενή και πρακτική γνώση στο Digital Marketing. Μέσα από την παρουσίαση βέλτιστων πρακτικών, την ανάπτυξη της στοχευμένης χρήσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, την αξιοποίηση των data και την τμηματοποίηση του κοινού, οι συμμετέχοντες θα έχουν τη δυνατότητα να ενημερωθούν για μεθόδους και τεχνικές που θα τους υποστηρίξουν στην μεγιστοποίηση των αποτελεσμάτων της ψηφιακής τους στρατηγικής.

Η Εκπαιδευτική Ημερίδα Τουρισμού, αποτελεί πρωτοβουλία της «Σύμπραξη του Τουρισμού για τη Θεσσαλία», και υλοποιείται στο πλαίσιο του ολοκληρωμένου Σχεδίου Μάρκετινγκ και Αναπτυξιακών Δράσεων, που η Marketing Greece του ΣΕΤΕ και η Coca-Cola Τρία Έψιλον, σε στρατηγική συνεργασία με την Περιφέρεια Θεσσαλίας, σχεδίασαν και υλοποιούν με στόχο την ενίσχυση του τουριστικού προϊόντος της Θεσσαλίας.

 

Μοιράσου το άρθρο:

ΠΗΓΗ

Prev Γραφείο Πολιτικής Προστασίας: Συστάσεις ενόψει ισχυρών βροχών και καταιγίδων
Next Οι φορείς της Καρδίτσας τιμούν την 44η επέτειο του Πολυτεχνείου